Friday, August 7, 2009

Jalan-jalan cari cendol Leman Dawi


Ni la gerai cendol leman dawi yang masuk majalah 3 kat TV3 tu..sampi je kat gerai ni trus di sapa pkcik leman tu."masuk2..sila2..gula tambah percuma..santan tambah percuma..cendol tambah percuma..sedia terhidang diatas meja.."aku ngn azhar terterjah gerai ni sebenarnya..

aku minum cendol tu..xabis2..asyik tambah je..tamak la katakan..xleh dgr benda percuma..azhar pun sama..tamak jgk..cendol die not bad la..aku xabis pun..

kepada sesiapa yang belum p try lagi..leh la p try..leh mkn smpi pecah perut..just bayar RM 2.50 semangkuk xsilap aku la..n jika nk tambah xpyh byr dh..cedok je kat atas meja..dh sedia terhidang..

2 comments:

  1. owh specialnya..baik eh pakcik leman dawi ni..pemurah..

    ReplyDelete
  2. aku teringin nak terjah! tp, my 'sayang' very da bz b! xmo la terjah sensorang coz xsyiok la.. xde feel. kalo terjah b'dua2-an, baru syiok! ahaks2..

    ReplyDelete