Sunday, August 23, 2009

aktiviti 1st day puasa

Aktiviti 1st day puasa ritu..ari sabtu la ni..hari cuti..aku p lepaking kat ofis laling aku..dalam kul 10 kitaorg dh smpi..azhar ni bz je memanjang..kalu xp meeting die p ofis wat keje..aku pun mls nk dok umah sorang2..baik aku ikut n kacau pe yang patut kn..hehe..bila dh nama nye pengacau kn..

ni la ofis azhar yang bersepah..aku msk je ofis ni..oooo..byk nye sampah masyarakat..kaum adam ni mmg pemalas sesgt..aku pun wat2 la rajin aku pun cube la kemas mane yang ptt..cuci drawer..lap meja n last skali sapu smph..oooo..penat la plak aku rs..mklum la puasa kn..azhar x tlg pun kemas2 ni..die ckp bukan keje die..so aku wat sorang2 la..pas sapu smph tu..aku tetiba je terasa sleepy sgt..mule2 aku igt nk study..aku kalu study kene baring..baru msuk..aku suruh azhar hampar tikar..baru aku leh study ngn baik..hehe..

ni la tempat aku study tu..smbil aku study..tetiba je mata aku trus menjadi gelap..xsmpi 5 minit aku study..rupe2nya aku dh tido...bila aku bangun je..azhar ajak blik..die siap sindir aku lg..kalu nk tido baik xpayah teman die p ofis...ooo terasa pedih dihati ini..tp aku happy..sb dpt buat perkara yang paling enak dlm hidup..TIDUR...lebih kurang kul 3.30 pm kami pun blik umah..sebelum blik singgah mydin..beli barang2 dapur..
gambar ni aku ambik dr ofis azhar..belakang tu pantai batu buruk..

k sekian....


3 comments: