Wednesday, September 16, 2009

Majlis Berbuke Puasa

Salam Ramadhan..Aku dh lama xupdate blog..aku sebenarnya mls..hari ni mood aku tetiba rajin setelah got warning from leez..wifey mr asrol..die mint aku update blog..so aku update la ni..
hehe..

* entry kali ni pasal majlis berbuke puasa staf2 husband aku..anjuran kontraktor Liziz..so org2 JKR adalah diminta hadir..ikut kn hati aku..xnk p..sb aku cm dpt rs xbest je makanan nye..tp hbby aku ajak p gk teman die n staf dia nk kenal aku..so aku harus kah ikuti die..Majlis ni buat mlm td..mlm Rabu..kat Primula Hotel..


* jeng2..aku angkut sume mknan yang ade kat hall tu..tp 1 je aku xambik..nasi..aku set dr umah lg..kalu mkn kt hotel aku xnk mkn nasi aku nk mkn daging2..ikan2 je..so aku xambik la nasi..skg masa utk menjamah makanan ni..



* Ni la pertama kali aku mkn kat hotel..makanan sume xsedap..aku pernah mkn kat hotel Uitm.bulan puasa 2 tahun lepas..sedap betul mknan die..budak2 uitm gk pandai msk...semalam sup tulang berempah je best..yang lain..hampeh..xsedap..kurang masin..terlebih manis..eeee..geram tul, chef kat hotel ni xpandai msk ke..aku ambik kambing panggang..rusa panggang..skali..sume pahit..eee..hilang selera..last2..aku mkn buah n kuih2 je smpi abis..tension je mkn cm ni..bila tny hbby aku nasi ok x..die ckp lauk n kuah agak manis..nasib aku xmkn nasi..sudahnya perut aku buncit mkn tembikai je..

Tapi wlw apa pun terjadi..aku still bersyukur dpt gk mkn smlm..hehe..sekian utk segalanya..kepada semua member aku..yang nakal2..comel2..cntik2..aku ucapkan selamat berpuasa n selamat hari raya..aku mohon maaf atas segala kesilapan, kekurangan dah keterlebihan aku terhadap korang semua..aku cume insan biasa xlari dr melakukan kesilapan..aku mohon diampunkan dosa kalu ade..hehe..


3 comments:

  1. walaupun dah lama entry ni, aku nak comment gk..syok kan makan org bayar..boleh membazirkan duit dorg..

    ReplyDelete
  2. bagus2.. hang mmg seorg blogger yg m'dengor kata.. gud2.. hua3..

    weh! name contractor tu cam name aku jerk tuh! ntah2 aku x? ;P

    ReplyDelete