Tuesday, July 21, 2009

Pregnancy

Kata orang...pregnancy is something unexpected,strange and extraordinary...bayangkan lah...lepas khwin je selang 2-3 bulan dh ade wanita yang mengalami pengalaman indah ini...xdapat dibayangkan perasaan wanita2 yang sedang pretnen or yang gave birth..bagi wanita yang belum mengalaminya lagi wlw dah khwin lebih dr setahun..di harap bersabar n keep striving or try very hard..muhasabah diri jap..

to my good friends...mea yng sdg pretnen (dpt bb comel cm aku, cantik cm liz, cute cm shima, lawa cm leh..tau...) , liz yng sedang try very hard (jgn slalu sgt), soleh yng bakal alami (hang tau la nnt), lia yng xlama lg nk dpt bb girl...aku doa akan korang sume bahagia n happy..

3 comments:

  1. woit2! t'jejas la kredibiliti aku hang mention 'slalu sgt' tuh! huu..

    ReplyDelete
  2. ija, aku nak komen pasal nasi kat belah tepi tu, adakah tu nasi ayam grill dr secret recipe??aku tak pasti nama penuh nasi itu, tp aku familiar dgn pinggan tu..hehe..

    ReplyDelete
  3. soleh...

    hebat nye hng teka..jwpn yng hang bg mmg btul..1oo%..jwpn bernas..ayt tersusun..

    leez..
    jgn la marah..

    ReplyDelete