Tuesday, October 27, 2009

Perjalanan ke Teluk Batik - Gath 1

Perjalanan aku untuk sampai ke Teluk Batik bg memenuhi gathering group, mngambil ms lebih kurang 3 hari perjalanan..eee..penat tuh..betapa bersungguhnya utk berjumpe kengkawan yang dh lama xtgk muke face to face gitu..aku bertolak petang rabu dalam kul 6 ptg lepas abis keje..yang sebenarnya esok, khamis aku ade meeting tp aku ponteng, jahat tul..aku ambik emergency leave..aku bukn sngaja ambik emergency leave ni, terpaksa n dipaksa oleh azhar..die minta ambik coti gk khmis tu ikut die p KL sb die ade meeting..disebabkan die pun kurang sehat dgn batuk n pening2 kpala serta kami nk ke Teluk Batik trus..bimbang dengan keadaan azhar..aku pun setuju coti n ikut die p meeting n trus ke Teluk Batik..dalam perjalanan aku jadi mangsa azhar..kene jd driver die..xpe la demi org tersayang..'abg tido la ye..ayg bw kete xpe'..

* Dalam perjalanan ke KL..smpi KL kami tido umah kaknyah..akak ke 2


* Kami singgah di gerai jual kopok lekor..penuhi pesanan kaknyah yang mengidam..nasib baik kedai ni buke lagi..ni gerai area Marang..kat Kuala Ganu dh tutup..kaknyah aku call minta kopok lekor last2 minit..dh mlm baru ckp nk..


* Ni dah smpi Paka..kwsn logi petroleum..sepanjang jalan kite dpt lihat building yang dipenuhi dgn cahaya lampu ni..xleh stop utk tangkap gambar..salah..ditegah n di larang..tapi dalam kete leh..haha..aku snap dlm kete je..

* Ni dh dekat Temerloh..dh dekat la ngn KL..smpi sini aku stop bw kete..bg azhar lak..dr td tido..aku lak nk tido..tp sampi KL aku xdpt tido..aku xbp suke tido bila azhar bw kete kalu mata aku leh tahan aku than..kalu penat sgt baru aku tido..kalu aku tido aku jd xtenang..xpe la aku teman azhar dgn nyanyian dr suara aku yang merdu..azhar xkesah aku nyanyi..kadang2 die ikut nyanyi skali..

Kami smpi KL dlm kul 3 ptg..nasib baik pagi2 buta jalan ampang xjam..tp xnasib baik..parking area umah akak aku dh penuh..n peraturan baru org luar nk msuk kene minta kebenaran dr pak guard n kene dftar nama n mcm2 lagi..n kalu park kete tempat salah tayar kene kunci..cr punya cari..akhir km ternampak 1 peluang tok masuk kete kecik aku ni..nasib la kete aku kecik je..muat2 dgn parking area tu..

* seterusnya perjalanan ke Teluk Batik..day berikutnya..

4 comments:

  1. aku suka gambar kat paka tu..huhu..

    ReplyDelete
  2. owhh.. aku hengat hang main2 bile hang ckp 3 ari p'jlnan tuuu.. he3..

    ReplyDelete
  3. meare: ayat cm marah je..sbr la..aku tgh cr mood nk bloging ni..

    ReplyDelete