Sunday, November 8, 2009

Tidur mlm ku tidak enak smlm.

Semalam 1 hari aku x msk ofis sb turun site tgk contraktor wat test pit..nk check subsurface kat site tu la..so dr pg kul 8 aku dh bertolak ke Dungun..sebelum singgah ke site aku berjalan ke Paka n Kertih..sj jln2 sorang diri sebelum nk ke site..

Aku settle test pit kul 5 petang..aku on e way blik dengan keadaan yang penat sgt..ye la kat site pns terik..aku drive dgn kelajuan 60km/j..lori balak, lori minyak potong pun aku xlayan dh..xpe la..aku mls drive laju2..kalu aku drive laju2 lori n kete lain xde peluang lak potong memotong ni..

Aku drive dgn mata nak tertutup dh..dh dekat ngn Kuala Terengganu baru aku buka skill potong memotong ni..mane2 kete yang pernah potong aku td..aku potong balik..aku smpi ofis azhar kul 5.30..n trus ambik azhar n blik umah..

Azhar ade dinner mlm tu.ermm.lega jgk aku dgr..xpyh aku msk..just suruh die beli mknn kat luar dh la tapau ke aku..aku leh mandi n trus tidur..

Mlmnya aku trus tido dlm kul 10 gk la..pas tgk cerita pebret aku CSI Miami..aku terjg dlm kul 11.30..azhar baru blik..die beli bihun tomyam kat aku..mula2 aku merajuk gk xnk mkn..dh lewat sgt pun..penat xhilang lg..tp azhar paksa gk mkn..so aku bangun mkn..ambik ms tok mkn setngah jam gk la..

Tetiba..aku msk bilik...haaaaaaaa..pe ni org dh pesan jgn tido atas bantal org..dlm bahasa mrh la kalu org2 ni..org dh kata dh tido la kat tmpt awk..waaa..azhar tertido ditempat tido aku..diatas bantal kesayangan aku..dan azhar telah tinggalkan bauan di atas bantal busuk a.k.a bantal peluk..

Aku mrh sgt..aku xleh ade org lain tglkan peta yang aku telah cipta selama ni..peta tu akan jd lain bila org lain buat atas imiginasi nya..

So mlm tadi aku xdpt tido dgn nyenyak..bantal peluk ku ditolak kebawah..aku terpaksa tido tanpa teman aku tok mlm tersebut..

2 comments: