Wednesday, November 11, 2009

Games pebret kami.

Mlm ni aku xdpt tido..mata penat sgt..sok pg dh kene drive ke Dungun...tp mata asyik dok igt benda ni..xtgk 1 hari..mata xdpt tido..terpaksa la jenguk dulu ia sebelum tido..

Benda nye adalah main game..game chuzzle..ni game pebret aku n azhar..berebut main game ni la..wlwpun game ni x sehebat yang budak2 dok main kat cc..tp game ni mencabar bg aku n azhar..skg ni aku masih kalah ngn azhar..so mlm ni aku akan main smpi menang..dah menang baru aku tido..

4 comments:

  1. aku pon sker gak chuzzle nih. my 'sayang' sker game pairs. aku pon xpaham apsal beliau sker banget kat pairs tu coz sgtlah m'boringkan bg aku.

    ReplyDelete
  2. game yang best dan tak yah nak fikir banyak2...hihi

    anyway...Salam ziarah sambil klik2 nuffnang... :)

    ReplyDelete
  3. lee-hng pun minat game comel ni ke..kira game ni ramai pengikut la ye

    ReplyDelete
  4. Mawar berduri- betul..game yang leh best..
    salam perkenalan juga..

    ReplyDelete