Monday, November 9, 2009

Saman Parking

Sedih di hati aku bila memikirkan saman yang perlu di bayar..aku cume tgl +- 20 hari tok settle kn saman parking sewaktu aku stay kat shah alam dulu..saman yang aku telah cipta adalah RM 700..aku sbnrnya byr parking tu tiap2 hari..tapi nasib slalu xmenyebelahi aku..time pegawai MBSA dtg check..ms dh time..haha..duit dh abis..so kene saman..kalu xbyr akn di bw msuk court..betul ke ugutan ni..aku cm xcy je..

Skg promotion until end of November..50%..aku nk byr tp syg sgt duit tu..byk tu..igt leh lepas pas aku melarikan diri dari shah alam..skali xslamat jg..diorg cr aku gk kt Terengganu ni..

Pe la nasib diri..makan megi la sebulan..

4 comments:

  1. isk ya ka..sian hang..sedih aku baca.tu la kan malang tu tak berbau..sabaq ja la kan..

    ReplyDelete
  2. leh-aku xleh sabo leh..duit tu..manyak pulak..

    ReplyDelete
  3. manyak gilerlah! aku pon kene saman parkin' gak. tp, xla sampai rm 700. aku kene 30 hengget jer.. tp, tu pon liat nak bayor. my 'sayang' pon same gak. dia pon xbayor lagik! sehati sejiwa kan kitorang nih? ha3..

    ReplyDelete
  4. sehati sejiwa n sehati berdansa utk hng n hubby..tu la..byk..aku mn ade duit myk tu..

    ReplyDelete