Tuesday, November 10, 2009

Perjalanan ke Teluk Batik - Gath 2


Perjalanan ke Teluk Batik di teruskan pada hari Sabtu pg..dlm kul 8 dh kuar dr umah kak nyah..Dok pns2 kete soleh cll tny dh bertolak lum..die dok kat umah lg tggu amin..aku n azhar nk singgah tesco kat klang cr buah-buahan tok gathering mlmnya..so aku p dulu..soleh n amin follow shima..


Dlm perjalanan azhar ternampak sawah padi yang xbrp nk menghijau ni..terus die stop kete n suruh aku snap gambar die ditepi sawah..gian dh lama nk dok dekat sawah..die igt dpt khwin ngn org kedah n leh tgk sawah..skali dpt org perak..tu jd gian tgk sawah tu..aku layan ja..

Dlm perjalanan tu dok msg2 ngn soleh..tp diorg jauh lg..so aku singgah kat kuala selangor..mkn tgh hari trus..pusing punya pusing..jumpe la 1 gerai ni..kami pun singgah mkn..


Aku nampak ade siput sedut..azhar nk try..tp die xprnh mkn siput sedut ni..sedut punya sedut..isi xkuar2..xreti mkn siput sedut..

Kami trus kn lg perjalanan..kami couple pertama smpi..dlm kul 3 gk la..check in..trus msk bilik..penat wooo..3 hari perjalanan..smpi depan bilik..bilik masih berselerak..org baru check out..kene tunggu cleaner bersih bilik jap..lama gk tgu..igt dh leh tido dh..skali kene tggu lg..

Banyak gak beg yang dibawa..org jauh kn..dr terengganu gitu..Dlm kul 3 lbih shima n soleh smpi..kemudian liz..diorg call aku ajak mkn..tp kami dh kenyang..so xdpt ikut diorg..tp ptg skit igt nk p ikut diorg..jnj nk jmpe kt Giant..skali diorg xsmpi..puan liz n husband cr giant xjmpe rupenya..ish nk kene mkcik ni..

Aku n azhar trus blik blik..igt jmpe mlm ni je la..sebelum naik bilik..jln2 kat taman awam..jumpe semua mlm ni la nmpaknya..












2 comments:

  1. weh! kat perak pon ade sawah maa.. bkn kat kedah jer.. sbg bukti, kat belakang umah mak aku tu, ha.. sawah padi luas t'bentang woo..

    ReplyDelete
  2. lis-haha..tul jgk ye..aku lupa..

    ReplyDelete